header-kz

Кабинет психолого-педагогической коррекции

13Декабрь

ППТК - КППК

Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Федоров ауданының психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті» КММ (ППТК) 2004 жылдың 5 қыркүйегінде өз қызметін бастады, қазіргі уақыттаФедоровка ауылы, Абай көшесі 29 мекенжайында орналасқан.

ППТК «Дамуында ақауы бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік қызметін көрсетеді, ол кешенді болып табылады.

«Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары, мамандандырылған, арнаулы, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдары, қосымша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары» негізінде балалар мен ересектер»:

  • ППТК – жеке, топтық және топтық сыныптар түрінде жеке дамыту және түзету дамыту бағдарламаларын жүзеге асыратын арнайы білім беру ұйымы.
  • ППТК – басқа арнайы білім беру ұйымдарына баратын балаларды қоспағанда, туғаннан 18 жасқа дейінгі психофизикалық дамуында кемістігі бар балаларға кешенді психологиялық-педагогикалық көмек көрсетеді.
  • ППТК білім беру ұйымдарының мұғалімдеріне мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультативтік-әдістемелік көмек көрсетеді.
  • Мүгедек балалар ППТК-ка ПМПК қорытындысы мен ұсынымдары негізінде және ата-анасының (заңды өкілдерінің) келісімімен қабылданады.

01.04.2023 және 13.12.2023 жылдар аралығында «Федоров ауданының психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті» КММ оңалту және әлеуметтік бейімдеу үшін 2 жастан 18 жасқа дейінгі 43 мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдер келді. Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы, оның ішінде:

- 4 бала – оқытудың қайталанатын циклі;

- 39 бала – бастауыш білім беру циклі.

Осы кезеңде цикл/келісімшарттың аяқталуына байланысты 38 бала оқудан шығарылды, ал ата-анасының өтініші бойынша 6 бала оқудан шығарылды - барлығы 44 бала. Циклдың соңында диагнозды жою - 3 бала (сөйлеу қабілеті бұзылған - 2-3 деңгей).

2024 жылға дейін түзету-дамыту сабақтарына 32 бала барады:

- психикалық дамуы тежелген – 10 бала

- психикалық дамуы тежелген – 8 бала

- сөйлеу қабілеті бұзылған – 10 бала

- тірек-қимыл аппаратының бұзылуы – 1 бала

- ерте балалық аутизм – 3 бала.

Педагогикалық ұжымда 7 оқытушы бар – барлығының арнайы жоғары білімі бар. Оның 2-і сарапшы-ұстаз, 2-і модератор-ұстаз.

Логопед-мұғалім сөйлеу компоненттерін дамытады және түзетеді, коммуникативті әрекетке байланысты қиындықтарды жеңеді және алдын алады.

Педагог-дефектолог когнитивтік саланы дамытады және түзетеді, қоршаған әлемді қабылдауға байланысты қиындықтарды жеңеді және алдын алады.

Педагог психологы табиғи өмірлік жағдайларда баланың қызметін және жағдайын жақсартады. Қоршаған ортаға құрбыларын қосады, баланың әлеуметтік байланысын кеңейтеді.

Әлеуметтік педагог мүмкіндігі шектеулі баланың құқықтары мен мүдделерін қорғап, отбасына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетеді.

Тәрбие жұмысы белсенді жүргізілуде, балалардың қоғамда әлеуметтік бейімделуіне қажетті маңызды коммуникациялық дағдыларды меңгере отырып, бірге келген жерде тақырыптық іс-шаралар ұйымдастырылады.

8a324499-ab5a-4bc7-afd8-d86e6e014aee79f07f15-bbee-4771-8988-9fd8cf0d367481eb1d7c-bf8d-4502-86d7-7c9c7bbe6b37